icon_widget_image Str. Nicolae Iorga Nr. 24, Ap.1, Brașov, România icon_widget_image 0751.227.885 icon_widget_image ruxandra@decentpm.ro icon_widget_image administrare@decentpm.ro

DecentPM®

3 întrebări pe care să i le adresezi unei firme de Property Management

Știm care este preocuparea ta în momentul în care îți lași imobilul pe mâna unui manager de proprietate, așa că uite care sunt cele 3 întrebări esențiale, pe care să i le adresezi unui manager de proprietate.

  • Ce tipuri de properietăți aveți în portofoliu?

Expertiza unei companii de management de properietate trebuie să fie aliniată cu nevoile tale, pe scurt managerul de proprietate trebuie să aibă experiență în gestionarea proprietăților imobiliare pe segmentul dorit. Fie că este vorba de un birou, spațiu industrial, comercial sau rezidențial, cu siguranță vei găsi un manager de proprietate calificat care să te poată ajuta. Compania Decent Property Management din Brașov îți oferă cele mai bune servicii de gestionare și întreținere a properităților imobiliare din Brașov, așa că nu ezita să ne contactezi pentru parteneriate. 

  • Ce servicii de property management oferiți?

Companiile de administrare a proprietății oferă o serie de servicii, care pot să includă: supravegherea și coordonarea întreținerii clădirilor, rezolvarea cererilor și reclamațiilor primite din partea chiriașului, promovarea și închirierea imobilelor libere, colectarea și depunerea facturilor emise în numele proprietarului, comunicarea cu proprietarul proprietății despre starea imobilului și optimizarea cheltuielilor cu proprietatea în privința chiriașilor.

Stabilește care sunt serviciile pe care ți le dorești sau de care ai nevoie și asigură-te că toate aspectele sunt tratate cu seriozitate și promptitudine și că proprietatea va fi pe mâna unui manager de proprietate calificat.

  • Ce informații sunt incluse în raportul lunar?

Raportul lunar îți oferă informații despre performanța proprietății și un rezumat al obiectivelor pe care trebuie să te concentrezi. 

Acesta este esențial, deoarece conferă o relație de încredere între compania de administrare a proprietății și proprietarul acesteia. Rapoartele includ, de obicei, o imagine de ansamblu al chiriașilor, dovada locului vacant, lista chiriei, declarația de venituri și cheltuieli, informații financiare referitoare la performanța activului, recuperarea datoriilor, starea aspectelor juridice, propuneri și recomandări pentru creșterea eficienței clădirii sau a performanței acesteia.

Asigură-te că proprietatea ta din Brașov este pe mâini bune. Contactează-ne!

Adaugă un comentariu